ÎNCĂ UN VIS ÎMPLINIT....  

Posted by Natalia in

Aveam un vis ce mi se părea la început ireal... Visul meu mare era să edităm un ziar al şcolii şi al localităţii. Doi ani de zile aveam doar nişte viziuni neclare asupra faptului cum trebuie să fie această publicaţie. M-am gîndit că ea să fie una periodică (lunară), să fie o publicaţie care să reflecte viaţa şcolii, dar şi a comunităţii. Vreau ca această publicaţie să fie rodul muncii de parteneriat a mai multor persoane ce reprezintă diferite segmente de vîrstă, statuturi sociale, ocupaţii, viziuni etc, etc.

La 1 septembrie, anul curent visul meu a devenit realitate. Comunitatea are ziarul şcolii şi al localităţii "Jurnal de Izbişte". Mi se pare o denumire bună - chiar dacă cineva o să ne reproşeze că e plagiat după "Jurnal de Chişinău".

Prima ediţie era firesc să fie destinată Zilei cunoştinţelor - 1 septembrie. Ea a cuprins tradiţionalele felicitări pentru elevi, cadre didactice, părinţi. 1 Septembrie rămîne a fi totuşi un eveniment important la nivelul localităţilor din mediul rural.

This entry was posted on среда, 14 сентября 2011 г. at 11:16 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 коммент.

Отправить комментарий