SURPIZE... SUPRIZE....  

Posted by Natalia in

Viaţa mea este plină de surprize... Mă bucur, că de fiece dată, acestea fac parte din categoria celor plăcute. Or, eu sunt persoana care lucrurilor neplăcute nu le atrag foarte mare atenţie.
Am avut o săptămînă plină de evenimente frumoase:
1. Am fost anunţată că pot ridica prima tranşă din produsele din grantul "Dacă ai avea 10 000 de euro": maşini de cusut pentru atelierele şcolare; planşe pentru cabinete de biologie, fizică, chimie, limba română, geografie, etc; proiector cu sistem interactiv; aparat foto digital, casetofon, centru muzical de capacitate mare.
2. Am participat în concursul instituţiilor preuniversitare "Cea mai bună pregătire a şcolii către noul an şcolar 2011-2012" - în care cred că am fost apreciaţi la justa valoare (faţă de nul trecut), chiar dacă mai sunt unele neajunsuri.
3. Fiind invitată la Centru de Resurse pentru Tineri "UNIT" din Criuleni am avut cea mai mare surpriză - să colaborez, în calitate de corector-stilizator, la ziarul DGÎ, Criuleni - "Viziuni pedagogice", lucru pentru care mă simt extrem de onorată.

O săptămînă plină de evenimente plăcute. Şi iarăşi mă duc la ideea că fiecare dintre noi trebuie să dăm fiecărei zile din viaţa noastră şanse de a fi cea mai frumoasă.

This entry was posted on воскресенье, 25 сентября 2011 г. at 02:07 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 коммент.

Отправить комментарий