Astăzi fac 29... (Mult? Puţin?)  

Posted by Natalia in

O stare de spirit ....... jos pălăria... Ca în fiecare an de ziua mea, de fapt. Stare depresivă... A mai trecut un an, am mai îmbătrînit cu un an, am mai acumulat experienţă de viaţă din activităţile unui an...

Mă bucur că multă lume nu a uitat azi de mine... De dimineaţă avalanşe de felicitări - soţul, părinţiii, inspectori şcolari, cunoştinţe, bunica, profesori, elevi... foşti elevi, rude de toate rangurile...

La moment însă nu am cu cine servi un pahar de şampanie... trist. Se mai întîmplă...
Dar îmi permit să beau sticla de şampanie de una singură... Oricum nu am cu cine s-o împart.

This entry was posted on среда, 9 ноября 2011 г. at 09:47 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 коммент.

Отправить комментарий