ADIO...  

Posted by Natalia in

Am pus într-o cutie veche mîngîierea ta
M-am străduit să aşez aici umbrele buzelor tale.
Mi-e greu, dar adaug privirea ta plină de dor.
Şi totuşi nu sunt liberă de tine... mai era ceva...
Iubirea pe care ţi-o port.
Mi-o smulg din suflet şi o aşez în cutie
Mîinile mele tremură pe capacul ei şi înlemnesc aşa.
Privirea mi-e aţintită pe durerea împietrită.
Aştept pentru ultima dată un semn...
Zornăitul telefonului, vocea ta,
mîinile tale pe umerii mei...
... nimic.
Încerc să-mi adun puterile şi strîng ceva din mine în vîrfurile degetelor.
E o ultima speranţă între ce a fost şi ce va fi.
Acum ori niciodată...
Inima trage cortina uitării,
iar degetele apasă într-un scrîşnet surd capacul cutiei.
Din mine se scurge toata minunea vieţii.
Încui cutia cu o lacrimă şi o privesc avid.
S-A SFÎRŞIT...

This entry was posted on суббота, 22 октября 2011 г. at 08:55 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 коммент.

Отправить комментарий