Depresie...  

Posted by Natalia in


 E toamna iar - iubirea îmi şopteşte...
 Gîndul mă poartă spre trecut, mă-nnebuneşte
 Cu deziluzii ample şi vise părăsite,
 În amintiri golaşe aiurea rătăcite.

 S-au încărcat frunzele cu lumină
 Mirosind a culoare de foc şi rugină,
 Se-amestecă văzduhul cu sunete fugare
 De păsări şi de oameni pe ogoare.

 Îmi inundai obrajii aprinşi
 Cu sărutări mai dulci ca dulcele de rai,
 Îmi căutai febril ochii deschişi
 Şoptind cu glasul stins:...mai stai".

 Acum te duci şi nu îmi laşi în zbor
 Acele clipe de nesaţ
 Cînd unul celuilalt ardeam în dor
 Şi mă ţineai lipită de-al tău braţ.

 Şi călătoare-n alte zări mai calde
 Se duce dragostea de toamnă spre lumină.
 Din tot ce-am ars doar dorul mă mai arde
 Şi suferinţa mea îmi e rutina.

 Mi-e drag de frunze, ploi şi vise,
 Amurguri înnecate în azur,
 De dimineţi mi-e drag, ucise
 Sub al amiezii azuriu contur.

 Mi-esti încă drag, iubite drag al meu,
 Dragule drag, şi pămîntean şi zeu!
 Vei rămînea mereu în gîndul meu
 Dar nu mai pot, îmi este foarte greu.





This entry was posted on суббота, 8 октября 2011 г. at 10:06 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 коммент.

Отправить комментарий