Studii ... studii... studii... MASTERAT  

Posted by Natalia in

Am fericita ocazie să cunosc oameni noi, avînd şansa de a efectua studii la master profesional în "Management educaţional". În primul rînd apreciez bonomia profesorilor de la facultatea "Formare continuă a C.D.F.C", UPS "Ion Creangă" - de care la început, să fiu sinceră, îmi era un pic frică (din simplul motiv că am făcut studii la USM, inclusiv masteratul la specialitate)

Extraordinar cît de multe cunoştinţe poate acumula un om pe parcursul vieţii sale... mai ales atunci cînd conştientizează că are nevoie de ele. Încă o dată soarta îmi confirmă că nimic în viaţa asta nu este întîmplător, şi ... nici un fir de păr nu cade din capul omului fără ştirea lui Dumnezeu.

Acum am cel mai mult nevoie de cunoştinţele ce mi le oferă, sau mai bine zis - mă provoacă să le caut, să le asimilez, să le aplic în practică - studiile în management educaţional. Descopăr lucruri simple, cu care operez în activitatea mea, dar pe care le cunosc intuitiv, le utilizez intuitiv - acuma am posibilitatea să le înţeleg, să le explic - lucru cu care nu m-aş fi descurcat de una singură (din lipsă de timp, dar poate şi din necunoaştere).

Mă bucur să aflu ceva nou referitor la psihologia vîrstelor (pasiunea mea cea mai mare), subiecte de comunicare (cunosc multe lucruri, dar mai descopăr ceva nou de fiece dată), managementul resurselor umane (ceva nou), Marketing educaţional (ceea ce fac de cînd sunt în activitate - dar, paradoxal, nu-mi dădeam seama că, de facto, fac acest lucru). O surpriză totală este E-Learning-ul - pe care îl vom realiza la Managementul de curriculum.

Va fi un an suprasaturat de activitate pentru mine... dar cred că o merită. Nu va fi uşor... dar PER ASPERA AD ASTRAM!!!

This entry was posted on суббота, 22 октября 2011 г. at 08:39 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 коммент.

Отправить комментарий